خدمات کامپیوتری رویا

ساخت وبلاگ

سیستم ارتباطی پرفسور هاوکینگ پس از سه سال تحقیق به روزرسانی شده و تکنولوژی پیشبینی کلمات SwiftKey نقش اصلی را در این میان بازی می‌کند.

استیون هاوکینگ از امروز به کمک نرم افزار جدیدی با دیگران ارتباط برقرار می‌کند که از تکنولوژی تشخیص کلمات SwiftKey وام گرفته شده است.

پروفسور هاوکینگ برای سال‌های طولانی است که به دلیل بیماری قادر به حرکت و صحبت کردن نیست و از کامپیوتر برای ارتباط با افراد استفاده می‌کند. حالا سیستم جدید به روزرسانی شده توسط اینتل برنامه سوئیفت‌کی را نیز با خود همگام کرده تا بتواند سیستم قدیمی را از پیشبینی حروف به پیشبینی کلمات ارتقا دهد.

خدمات کامپیوتری رویا...
ما را در سایت خدمات کامپیوتری رویا دنبال می کنید

برچسب : سیستم ارتباطی جدید استیون هاوکینگ از تکنولوژی SwiftKey استفاده می‌کند, نویسنده : pcroya pcroya بازدید : 465 تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 ساعت: 16:16

لپ‌تاپ جدید فولیو 1020 اچ پی اگرچه برای مصارف شرکتی تولید شده، اما با وزن سبک و قدرت مناسب خود می‌تواند به عنوان رقیبی برای مک بوک ایر اپل نیز شناخته شود.

اچ پی امروز از جدیدترین لپ‌تاپ ویندوزی خود با نام EliteBook Folio 1020 رونمایی کرده که علاوه بر سبکی بیشتر، دارای ضخامت کمتری نیز نسبت به محصول مشهور بازار، مک بوک ایر اپل می‌باشد.

خدمات کامپیوتری رویا...
ما را در سایت خدمات کامپیوتری رویا دنبال می کنید

برچسب : فولیو 1020 لپ‌تاپ بیزینسی, سبک و قدرتمند اچ پی, نویسنده : pcroya pcroya بازدید : 377 تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 ساعت: 16:14

در اوایل سال جاری خبری منتشر شد مبنی بر این که کمپانی Huawei قصد دارد تلفن هوشمندی با دو سیستم‌عامل ویندوز فون و اندروید در امریکا عرضه کند. بعد از مدتی این پروژه کنسل شد و هرگز این کمپانی چینی علت این تصمیم را فاش نکرد تا این که مدیر رسانه شرکت هواوی، Joe Kelly در مصاحبه‌ای با Seattle Times در این باره گفت: این شرکت از دو گوشی هوشمندی که تحت ویندوز فون به بازار عرضه کرده، نتوانسته هیچ نوع درآمدی را کسب نماید و همچنین افزود هیچ کس نمی‌تواند از ویندوز فون کسب درآمد داشته باشد!

در گذشته نیز هواوی، ویندوز فون را به عنوان یک سیستم‌عامل ضعیف معرفی کرده بود. این صحبت‌های جسورانه در حالی بیان شد که مایکروسافت چند وقت پیش، ویندوز فون را به شرکت‌های سازنده تلفن‌های هوشمند به صورت رایگان عرضه کرد. قطعا هدف اصلی مایکروسافت از این اقدام، بالا مردن میزان فروش سیستم‌عامل خود بوده است.
 

خدمات کامپیوتری رویا...
ما را در سایت خدمات کامپیوتری رویا دنبال می کنید

برچسب : ادعای هواوی مبنی برعدم کسب درآمد از ویندوز فون, نویسنده : pcroya pcroya بازدید : 436 تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 ساعت: 16:10

کمپانی سامسونگ قصد دارد یک گوشی هوشمند ارزان‌قیمت تحت سیستم‌عامل Tizen به بازار هندوستان عرضه نماید.این محصول که تنها 100 دلار قیمت خواهد داشت، در روز 10 دسامبر طی مراسمی با عنوان Z1 معرفی می‌گردد.

همان‌طور که از قیمت این محصول پیداست،Z1 یک گوشی سطح پایین بوده که به پردازنده‌ای 1.2 گیگاهرتزی مجهز شده است.از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به صفحه‌نمایش 4 اینچی با وضوح تصویر 480 در 800 پیکسل، 512 مگابایت رم، 4 گیگابایت حافظه داخلی و درگاه کارت حافظه‌ی microSD اشاره نمود.
این گوشی ارزان‌قیمت مجهز به یک دوربین 3.2 مگاپیکسلی بوده و همچنین صحبت‌هایی از پشتیبانی دو سیم‌کارت و رادیو FM در این محصول به گوش می‌رسد.
 

خدمات کامپیوتری رویا...
ما را در سایت خدمات کامپیوتری رویا دنبال می کنید

برچسب : این ماه شاهد حضور سامسونگ با سیستم‌عامل Tizen در هندوستان باشید, نویسنده : pcroya pcroya بازدید : 388 تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 ساعت: 16:08

امروز بالاخره می‌توانیم نگاهی به تنها گوشی باقی مانده از سری A سامسونگ داشته باشیم. گلکسی A7 که هنوز از سوی سامسونگ به شکل رسمی معرفی نشده، امروز سر از نهاد صدور گواهی دستگاه‌های ارتباط از راه دور چین یا TENAA در آورده است.

خدمات کامپیوتری رویا...
ما را در سایت خدمات کامپیوتری رویا دنبال می کنید

برچسب : گلکسی A7 باریک‌ترین گوشی سامسونگ تأییدیه TENAA دریافت کرد, نویسنده : pcroya pcroya بازدید : 396 تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 ساعت: 16:06

امروز بلوتوث ورژن 4.2 با تمرکز بر دستگاه‌های اینترنت اشیاء، امنیت بیشتر و سرعت بالاتر نقل و انتقال فایل از سوی کمپانی توسعه‌دهنده معرفی شد.

کمپانی توسعه‌دهنده بلوتوث امروز از جدیدترین ورژن تکنولوژی محبوب خود رونمایی کرد. ورژن جدید "بلوتوث 4.2" نامگذاری شده و دارای قابلیت‌هایی چون سرعت ارتباط بالاتر، کنترل حریم خصوصی بیشتر و ارتباط با اینترنت سریع‌تر است.

خدمات کامپیوتری رویا...
ما را در سایت خدمات کامپیوتری رویا دنبال می کنید

برچسب : بلوتوث ورژن 4,2 معرفی شد, نویسنده : pcroya pcroya بازدید : 413 تاريخ : جمعه 14 آذر 1393 ساعت: 16:05